Известие

Collapse
No announcement yet.

Гресиране на полиуретан - горен носач 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гресиране на полиуретан - горен носач 156

    Здравейте колеги.
    Тъй като имам малък проблем с разскърцването на тампоните на горните носачи не, че е голям проблем, но много ме дразни, та реших да им сложа гресьорки.......
    Та при мен проблема се появява след около 6-месеца след гресирането........
    Слагал съм на още 2-ма приятели тампони на горните носачи, но при тях вече 1г. няма такъв проблем.......
    При мен явно проблема идва от това, че там където живея има една отсечка от 400м. макадам и когато завали, след това спре и пътищата изсъхват на нашата улица още 2-4дни локвите си седят, а другите 2коли си карат по цивилни пътища............... хм, знам ли........

    Иначе с полиуретана няма проблем освен едни износени втулки, Ферариста ми прати нови с 1мм. по-дебели, явно нещата се изчистват с времето и натрупания опит.
    Поздрави за Ферариста, коректен продавач е.
    Тъй като за да гресирам тампоните се налага да разглобя половината предница и това така да продължава на няколко месеца, реших да експериментирам.
    Преди няколко месеца, реших да направя мързеливо смазване без да разглобявам, като само разхлабих носача и залях тампоните с една течна грес.....
    Имаше само временен ефект......
    Та днес реших да смазвам и да монтирам гресьорки на всеки тампон.
    Първоначално си мислих да сложа гресьорките отгоре, но ми се стори малко мястото и че ще е трудно гресирането та ги монтирах от долната страна.....
    Едната снимка е на маншончето на шарнира, най-накрая намерих правилният размер.......
    Да се надявам, че съм решил проблема.........
    То ще си проличи.........
    Ето и малко снимки........


    +снимки на гресьорки отгоре...... Само да вметна да внимавате с едната че минава на косъм......

    +снимки на втулки със спиралки за по-добро разпределение на смазката.
    Attached Files
    Last edited by haljscho; d.m.y г., 18:09. Основание: Още малко ъпгрейд
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

  • #2
    Мда, това е удачно решение, аз също сложих на два горни гресьорки, но ги сложих отгоре на носача, с 90 градусов ъгъл са, и при вдигната гума и когато носача падне надолу може да се гресира......понеже сега експериментирам и с гресьорки на шарнирите, се оказва че е проблем да намеря маркуч или щуцер ако така му се вика, дето да обхваща здраво пъпката на гресьорката за да се вкара с такаламита грес под някакво налягане - два пробвах, все ми се разпльоква и настрани.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Тоя номер и аз мисля да го правя следващия път. Последно сложих нови втулки и им направих каналчета за да запазват греста повече време. Прави ми впечатление че втулките са много меки. Като ги хвана на струга и с нищожно дори стягане на супорта втулките се сплескват. Сега ще видя колко време ще изкарат.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Мда, това е удачно решение, аз също сложих на два горни гресьорки, но ги сложих отгоре на носача, с 90 градусов ъгъл са, и при вдигната гума и когато носача падне надолу може да се гресира......понеже сега експериментирам и с гресьорки на шарнирите, се оказва че е проблем да намеря маркуч или щуцер ако така му се вика, дето да обхваща здраво пъпката на гресьорката за да се вкара с такаламита грес под някакво налягане - два пробвах, все ми се разпльоква и настрани.....
        Купи си пневматичен, ако имаш компресор и няма да имаш ядове с гресирането
        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Тоя номер и аз мисля да го правя следващия път. Последно сложих нови втулки и им направих каналчета за да запазват греста повече време. Прави ми впечатление че втулките са много меки. Като ги хвана на струга и с нищожно дори стягане на супорта втулките се сплескват. Сега ще видя колко време ще изкарат.

          Тия дни ще го правя и аз че отдавна се каня да експериментирам, но мисля че е по добре да е направят канали на тампоните а не на металните втулки, за да има по малко износване.
          sigpic
          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
            Купи си пневматичен, ако имаш компресор и няма да имаш ядове с гресирането
            Проблема е че от гресьорката и маркучето на такаламита не е хубава връзката и оттам излиза греста - не че между шарнира и гресьорката има много място и не очаквам като започна да помпя и да излезе грес от долната страна, но все пак ми блика доста от там......иначе няма да ми е проблем гресирането и на порции по малко, но идеята е да се намери някакво лесно и универсално решение дето всеки може само да си го гресира......иначе и на тампоните, и най - вече на шарнирите тва ще да е спасението, твърде много кал, пясък и абразив има по нашите пътища.......

            П.П - мисля че по тоя начин с гресьорките оттдолу е малко по кофти, така за да влезе повече грес ще е добре поне шарнира да се откачи и докато се помпи греста носача да се движи на ръка нагоре надолу за да влезе повече, щото канала сочи надолу и греста трудно от тежеста си ще се задържи нагоре - а ако те са отгоре, греста дето е останала над тампона и втулката от тежеста и вибрациите допълнително ще се свлича надолу и ще има грес по дълго време.....
            Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 17:10.
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Аз си мисля,когато имам време,да си сложа на тампоните на стаб.щангата...като мина на спящ и се чува едно хръс-хръс,пръскам малко силиконова грес и заспива за 2 месеца......после пак.Идвало ми е на ум и това което колегата е направил,но времето все си нестига,браво на колегата haljscho,и евала
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                ОFF
                Хубава тема, мисля да я маркирам като Важна, ако не възразявате ...
                ЕND OFF

                Comment


                • #9
                  Утре ще снимам моята версия с гресьорките отгоре......
                  Избор на различни видове гресьорки може да се намерят лесно с малко търсене - http://www.google.bg/search?q=%D0%B3...ient=firefox-a
                  Но Г - образните мисля са най - подходящи......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Такаааа, значи и аз имах опасения, че може греста да минава трудно и си мислих да направя канали на втулката тъй като и на мен ми е доста мъка с разни такаламити който съм ползвал в службата.......
                    Но в гаража имам някакъв комунистически такаламит, дето и аз не знам от къде е може и някой някога да си го е забравил......... и даже си мисля, че никога не съм го ползвал. И като го напълних с грес даже ми се стори, че малко алтаво помпи.......... Но за мое голямо учудване си пуска много добре грес и въобще не излиза отвън на гресьорката.
                    При събран носач пробвах дали гресира добре и да няма проблем.
                    Сега, ако се наложи само шарнира да се избие, да се разхлаби носача и да се раздвижи малко, не мисля че ще е голям проблем при положение, че иначе трябва да се разглобява всичко........

                    И още нещо, гледам в сайта който е постнал Ферариста има гресьорки които са вдлъбнати, при тях единствено трябва стругар да ви направи един заострен накрайник за такаламита и естествено да е да е с тръбичка а не с маркуч защото трябва да се натиска.....
                    Работя в печатница и там на немските машини 90% от гресьорките са такива и се смазват доста по-лесно от тези изпъкналите........ До сега не бях виждал да се продават вдлъбнати а и такаламит с остра човка търсихме по едно време да си купим та не намерихме да се продава....

                    http://pg-ltd.com/45/46.html
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #11
                      Здравейте на всички,
                      защо правите гресьорки, нима някоя от Вашите коли е излезнала така от завода ?
                      Аз също имам подобни проблеми, но си мисля, че проблема е в носачите, респективно тампоните и т.н. Това не е Москвич 408 бре хора !
                      Как от ново състояние кара с години без да скърца и при смяна на носач или тампони ставаме Домашни Майстори ? Ей това моля ми го обяснете и за какво си даваме парите ?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от giliev Покажи съобщение
                        Здравейте на всички,
                        защо правите гресьорки, нима някоя от Вашите коли е излезнала така от завода ?
                        Аз също имам подобни проблеми, но си мисля, че проблема е в носачите, респективно тампоните и т.н. Това не е Москвич 408 бре хора !
                        Как от ново състояние кара с години без да скърца и при смяна на носач или тампони ставаме Домашни Майстори ? Ей това моля ми го обяснете и за какво си даваме парите ?
                        Е такава е темата :Гресиране на полиуретан - Горен носач.
                        Кое не ти е ясно и какво те караме да правиш?
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от giliev Покажи съобщение
                          Здравейте на всички,
                          защо правите гресьорки, нима някоя от Вашите коли е излезнала така от завода ?
                          Аз също имам подобни проблеми, но си мисля, че проблема е в носачите, респективно тампоните и т.н. Това не е Москвич 408 бре хора !
                          Как от ново състояние кара с години без да скърца и при смяна на носач или тампони ставаме Домашни Майстори ? Ей това моля ми го обяснете и за какво си даваме парите ?
                          Нали знаеш че добре познатото старо понякога е доста по добро от всяко ново,колегите се опитват един вид да си улеснят нещата.
                          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                            Е такава е темата :Гресиране на полиуретан - Горен носач.
                            Кое не ти е ясно и какво те караме да правиш?
                            Извинявай колега, очевидно се афектираш. Не ми е ясно защо трябва да се смазват тампоните, при положение, че при новозакупен автомобил тази операция не се прави до тяхната замяна или на носачите съответно. Иначе кой както си го разбира.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Ти правиш ли разлика между материала каучук и полиуретан? Когато я направиш, ще разбереш защо едното заводски и до края на живота си не се гресира, а другото изисква периодично такова нещо.
                              Две черни перли...

                              Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                              Comment

                              Working...
                              X